c2i forums
awarię przy zapisie FWeaponDeviationData (bez rozprzestrzeniania) - Printable Version

+- c2i forums (http://c2i.pl)
+-- Forum: Public (http://c2i.pl/forum-1.html)
+--- Forum: PUBG (http://c2i.pl/forum-9.html)
+--- Thread: awarię przy zapisie FWeaponDeviationData (bez rozprzestrzeniania) (/thread-5329.html)



awarię przy zapisie FWeaponDeviationData (bez rozprzestrzeniania) - admiller0683 - 11-19-2018

Mam awarię, gdy nie używam rozrzutnika.   znalazłem napisać FWeaponDeviationData upaść ...   właśnie tak piszę       Kod:   for (int i = 0; i <16; i ++) {mem -> write (WeaponDeviationConfig + (4 * i), 0.0f); }   czy robię coś źle?


RE: awarię przy zapisie FWeaponDeviationData (bez rozprzestrzeniania) - victoria.kittycats.callen - 11-19-2018

Miałem też problemy z awariami, zanim użyłem currentWeaponIndex. Może mógłbyś spróbować tego użyć. Kod: int currentWeaponIndex = Pamięć :: ReadMemory (weaponProcessor + 0x0448); // CurrentWeaponIndex; int64_t equippedWeaponsArray = Pamięć :: ReadMemory (weaponProcessor + 0x0438); // klasa AWeaponProcessor EquippedWeapons; if (! equippedWeaponsArray) return; if (currentWeaponIndex <0 || currentWeaponIndex> = 3) return; ATslWeapon * currentWeapon = GetWeapon (equippedWeaponsArray, currentWeaponIndex); jeśli (! currentWeapon) return; // Ustaw rzeczy tutaj GetWeapon jest oczywiście tylko: wyposażonyWeaponsArray + 8 * index


RE: awarię przy zapisie FWeaponDeviationData (bez rozprzestrzeniania) - handanba737 - 11-19-2018

Zacytować: Pierwotnie wysłany przez BDKPlayer Miałem też problemy z awariami, zanim użyłem currentWeaponIndex. Może mógłbyś spróbować tego użyć. Kod: int currentWeaponIndex = Pamięć :: ReadMemory (weaponProcessor + 0x0448); // CurrentWeaponIndex; int64_t equippedWeaponsArray = Pamięć :: ReadMemory (weaponProcessor + 0x0438); // klasa AWeaponProcessor EquippedWeapons; if (! equippedWeaponsArray) return; if (currentWeaponIndex <0 || currentWeaponIndex> = 3) return; ATslWeapon * currentWeapon = GetWeapon (equippedWeaponsArray, currentWeaponIndex); jeśli (! currentWeapon) return; // Ustaw rzeczy tutaj GetWeapon jest oczywiście tylko: wyposażonyWeaponsArray + 8 * index Spróbuję edytować: działa! dzięki rep + Czy mogę prosić o jeszcze jedną rzecz? moje esp jest zepchnięte na lewą stronę. używam źródła nakładki crappy-esp. może problem z rozdzielczością?


RE: awarię przy zapisie FWeaponDeviationData (bez rozprzestrzeniania) - lovesrish - 11-19-2018

Może to być rozdzielczość lub sama nakładka. Od kiedy wspomniałeś o bzdurnym ESP, dosłownie jest wątek o nazwie crappy's World2Screen. Może pomóc. brzydko World2Screen jest wyłączony


RE: awarię przy zapisie FWeaponDeviationData (bez rozprzestrzeniania) - esc2mymind - 11-19-2018

Zacytować: Pierwotnie wysłany przez BDKPlayer Może to być rozdzielczość lub sama nakładka. Od kiedy wspomniałeś o bzdurnym ESP, dosłownie jest wątek o nazwie crappy's World2Screen. Może pomóc. brzydko World2Screen jest wyłączony Naprawiłem z ustalonym s_width, wysokość Dzięki