c2i forums
Najlepsza wewnętrzna funkcja cyklu - Printable Version

+- c2i forums (http://c2i.pl)
+-- Forum: Public (http://c2i.pl/forum-1.html)
+--- Forum: PUBG (http://c2i.pl/forum-9.html)
+--- Thread: Najlepsza wewnętrzna funkcja cyklu (/thread-5337.html)



Najlepsza wewnętrzna funkcja cyklu - hrakrkk - 11-20-2018

Cześć chłopaki, zastanawiają się teraz, co do wewnętrznych cech, jaka jest najszybsza funkcja rowerowa (potrzeba mniej milisekund), aby stworzyć pętlę jednostki lub jakąkolwiek pętlę w grze. Sądzę, że jest to jedna z funkcji d3d, ale być może jest taka, która najlepiej ją włącza.   Wystarczy porozmawiać, dzięki za przeczytanie.


RE: Najlepsza wewnętrzna funkcja cyklu - arkadiusz.tarnawski - 11-20-2018

co jest nie tak z while (true) {}?


RE: Najlepsza wewnętrzna funkcja cyklu - lorriesanjuan - 11-20-2018

Zacytować: Originally Posted by Zero2Four co jest nie tak z while (true) {}? podczas gdy prawda bez snu (w oddzielnym wątku), jest szybka, ale to za mało, aby zablokować coś i utrzymać na nim środek widzenia dokładnie, bez odsunięcia na bok punktu docelowego. https://imgur.com/a/hmRSu Spójrz na kropkę, jak oddziela się od punktu docelowego. Twoja droga jest najbardziej leniwym sposobem.


RE: Najlepsza wewnętrzna funkcja cyklu - armagany - 11-20-2018

Zacytować: Wysłany przez pierwotnie broly7 Cześć chłopaki, zastanawiają się teraz, co do wewnętrznych cech, jaka jest najszybsza funkcja rowerowa (potrzeba mniej milisekund), aby stworzyć pętlę jednostki lub jakąkolwiek pętlę w grze. Sądzę, że jest to jedna z funkcji d3d, ale być może jest taka, która najlepiej ją włącza. Wystarczy porozmawiać, dzięki za przeczytanie. Funkcja dla D3D: Present