Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Muszę wiedzieć
#1

Cześć, Byłem na UC przez co najmniej 2 dni teraz i miałem trochę małej wiedzy z przeszłości i pytam jakie narzędzia i inne gówno potrzebuję bcoz mam 227 MB dx9sdk i platformę sdk plus nowe dx9sdk i za każdym razem mam do samouczka, albo go uzupełnić, albo mam zbyt wiele błędów i poddać się i chciałbym wiedzieć, jak dodać rozpoznawanie modelu do walhacka. I kompilator
Reply
#2

Pierwszym problemem, który masz, jest rezygnacja. Czy możesz nam wyjaśnić, ile wiedzy używasz języka C? Czy możesz też udostępnić kod, z którego aktualnie korzystasz? To pomoże nam w naprawie błędów.
Reply
#3

Po co to jest?
Reply
#4

Próbuję dla css, mam numvertices kroku i primcount po prostu muszę wiedzieć, jak zrobić model rec i zrobić mój Wallhack lepiej, i naprawiłem mój kod, ale pokazuje czarny ekran na jednym z bibliotek DLL skompilowałem.
Reply
#5

Czy ekran wyświetla się w kolorze czarnym tylko podczas grania lub natychmiast po rozpoczęciu gry? Jeśli ekran jest czarny, gdy gra się uruchamia, prawdopodobnie wynika to z twojego kodu inicjalizacyjnego (próba narysowania wallhacka na ekranie menu). Łatwym sposobem na przetestowanie kodu jest dodanie bool i skrótu, aby włączyć wallhack. to znaczy: bool load = false; if (lpMsg-> message == WM_KEYDOWN) load = true;
Reply
#6

po uruchomieniu gra jest czarna, a źle wypróbowany kod, Thnx YAY mam doskonałe modele terrorystyczne i modele ct Wallhacked w css, możesz mi powiedzieć, jak dodać głębię do nich, dzięki czemu widzę je przez bardzo daleko ściany i im zauważam, że moje fps jest bardzo niskie przy niskich ustawieniach grafiki i kiedy koloruję modele, których wallhack już nie działa, po prostu zastępuje wszystkie modele, a nie modele?
Reply
#7

Myślę, że szukasz czegoś takiego jak kameleon? Dzieje się tak, gdy wallhack DX ściąga teksturę znaków przez ściany i tym podobne, podczas gdy ściana jest nadal widoczna. Aby to zrobić, należy użyć GetRenderState (), SetRenderState () i DrawIndexPrimitive (). Chciałbym opublikować bardziej szczegółowo, jednak zostało to już zrobione przez Roverturbo w tym poście: http:
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)